torsdag 4. august 2011

Mor Signe babypledd

Har helt glemt å blogge det ferdige Mor Signe pleddet..
Diagonal strikket av 2 hesper 2-tråds merinoull fra Nøstebarn på rundpinne nr 6.
Brukte litt i overkant av en uke på det, 
med avbrekk av sirkel-i-kvadrater innimellom..
Blir nok flere slike til småfolk etterhvert.
Perfekt tvstrikk=)




Ellers er det ganske labert med strikking/hekling om dagen,
ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi jeg har
senebetennelse.. MÅ gå over snart!
Utrolig kiiiipt når det gjør vondt uansett hva du gjør.. =(
(Hobbyene mine er HELT uten skyld, JOBBEN,
dvs strømpebukseveggen har  all SKYLDA)
Tar det plutselig igjen!

Klem fra Anna =)

8 kommentarer:

  1. Neeeiii, ikke senebetennelse da!! Kjipern! Men teppet er fint. Holde en liten varm og god! <3

    SvarSlett
  2. Kjempeflott teppe! Nydelig farger og herlig for den lille ;)

    SvarSlett
  3. Jooo, e pyton m senebetennelse..(sutresutre)
    Men veldig fornøyd med teppe og fargevalg, enda viktigere var at mottakeren også var veldig fornøyd.. =)

    SvarSlett
  4. Jonna d: Super idè, jeg er med.. =)

    SvarSlett
  5. Å stakkars deg! Vet akkurat hvordan du har det, da jeg har samme problem akkurat nå... skikkelig Kjipt!
    Ønsker deg en hurtig god bedring

    SvarSlett
  6. Hej Anna.
    Så kul att du vill vara med. Stafetten startar den 20 Aug. Se mer info här:
    http://sniffarskonhet.blogspot.com/2011/08/pyssel-stafetten-jonna-d-gladjer-sig.html
    //jonna d

    SvarSlett
  7. Hej igen. Då är stafetten igång och du har första etappen. Lycka till.
    //Jonna d

    SvarSlett
  8. Jeg er i gang.. =D
    Blir spennende dette..

    SvarSlett