lørdag 9. juli 2011

Babytepper

Ferdig med ett av pleddene jeg meldte på i 10-i-10 med 10 utfordringen. =)
Det er nå ca 90x90, og skal være slumrepledd til baby.
Har valgt å ikke lage pyntekant pga at jeg vil
ha mulighet til å forstørre det når det blir  for lite..


En sniktitt på neste babypledd.
Har valgt å lage sirklene ensfarget og med hvite kvadrater rundt.
Har forandret siste runde i oppskriften til st/dbst gr på 3.
(er visst ute av stand til å følge en oppskrift etter boka,
muliggens fordi printern ikke funke og jeg gjør d etter husken??)
Sammenheklingen blir heller ikke lik, får det ikke til å bli jevnt nok,
så velger å bruke samme metode som
det hvit/rosa bestemorrute pleddet.

Har fått lagd endel sirkler allerede,
Skal begynne med kantene nå som jeg har
bestemt meg for hvordan de skal se ut.

Klem=)

1 kommentar:

  1. Anna, det her va bare kjempefint! =) Fargene på det siste pleddet fungerer veldig fint sammen, synes at det ble knallfint med annenhver rad med blått:)

    -Keren

    SvarSlett