søndag 13. mars 2011

Flere tøffe tøffluser

Da har jeg fått nålefiltet noen flere tøffluser. Føler at jeg begynner å få teken på det, ett tips er å bruke tynn filt, blir mye penere resultat enn med den tykke. 

Disse er til en av mine nevøer. Bilinteressert ja..

 

Til det neste paret,fikk jeg bruk for de nye søte pyntebåndene jeg kjøpte på Handler( 3 rom full av pyntebånd) i København..

 

Sånn ble tøfflusene til pappan til de tre prinsessene.  Info til mamman; Blomstene er enkle å fjerne, men d kan du jo la han finne ut selv.. Knis..

 

3 kommentarer:

  1. Haha, de ble artige! Han lo godt i sted da jeg fortalte om blomstrene. Tullet først og sa du hadde laget blomstereng på tøflene.. :D

    SvarSlett
  2. Hei, takk for besøk på bloggen min! Så mye fint du lager - gøy å se!

    SvarSlett